پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 251303
مديران استاني مي‌توانند در تحقق شعار سال نقش‌آفرين باشند
تاریخ انتشار : 1401/01/08 08:23:19
نمایش : 818
غلامعلي حيدري استاندار چهارمحال و بختياري گفت: ظرفيت‌هاي بسيار خوبي در استان براي تحقق شعار سال وجود دارد، مديران استاني مي‌توانند در تحقق شعار سال نقش‌آفرين باشند.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار به نقل از جهانبين نيوز؛ غلامعلي حيدري در ديدار نوروزي با مديران چهارمحال و بختياري با اشاره به اينکه سال ۱۴۰۱ از سوي مقام معظم رهبري (مدظله العالي) به نام " توليد، دانش‌بنيان و اشتغال‌آفرين" نامگذاري شده است، اظهار کرد: مديران و مسئولان بايد در راستاي تحقق شعار سال گام‌هاي عملي بردارند، شعار سال تنها به درج در سربرگ نامه‌هاي اداري و پلاکاردها خلاصه نشود.

استاندار چهارمحال و بختياري افزود: بايد فرمايشات مقام معظم رهبري (مدظله العالي) را با وحدت، اراده، پيگيري مستمر و هم‌افزايي مديران عملياتي کنيم، ظرفيت‌هاي بسيار خوبي در استان براي تحقق شعار سال وجود دارد.

وي تصريح کرد: انتخاب شعار سال ۱۴۰۱ به‌نام " توليد، دانش‌بنيان و اشتغال‌آفرين" از سوي مقام معظم رهبري (مدظله العالي) نشان‌دهنده درايت و آينده‌نگري ايشان دارد، زيرا اقتصاد جهان را در آينده شرکت‌هاي دانش‌بنيان ترسيم خواهند کرد، باتوجه به اينکه دانش و فناوري محور اصلي فعاليت اين شرکت‌ها محسوب مي‌شود، بنابراين توان‌افزايي در راستاي پيشرفت فني و تکنولوژي در دستور کار شرکت‌هاي دانش‌بنيان قرار دارد.

حيدري با بيان اينکه برنامه‌هاي دولت سيزدهم در سال ۱۴۰۱ براي مديران ترسيم مي‌شود، توضيح داد: مديران با پرهيز از شعارزدگي در راستاي اميدآفريني و فسادستيزي تلاش کنند تا شاهد رشد و پويايي چهارمحال و بختياري در تمامي زمينه‌ها باشيم.

استاندار چهارمحال و بختياري با تاکيد بر اينکه بحث اشتغال و توليد با تکيه بر علم و فناوري مورد تاکيد مقام معظم رهبري (مدظله‌العالي) است، عنوان کرد: امروز بحث بيکاري يک چالش بزرگ است، بايد با تلاش و کار جهادي نرخ بيکاري استان به ميانگين کشوري نزديک شود، مديران استاني در اين خصوص اهتمام لازم را داشته باشند.

حيدري تاکيد کرد: براي سال ۱۴۰۱ برنامه خوبي جهت استفاده از تمامي ظرفيت‌ها و توانمندي‌ها در راستاي توسعه و پيشرفت در چهارمحال و بختياري تدوين خواهد شد، درصدد هستيم تا اعتبار مورد نياز براي تکميل پروژه‌هاي نيمه‌تمام پيشران را در سفر رياست جمهوري به استان پيگيري کنيم.

وي تاکيد کرد: نبايد اجازه بدهيم اعتبارات ۱۴۰۰ برگشت بخورد، همچنين بايد برنامه‌ريزي براي تخصيص اعتبار در سال ۱۴۰۱ صورت بگيرد.

انتهاي پيام/۱۰۲۰ج
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html